مصاحبه آرشیو خبر ها
بازی برای یوونتوس رویای من است

بازی برای یوونتوس رویای من است

دفاع کنار جوان یوونتوس از انتقال قرضی اش به ساسولو خوشحال است: «من یوونتوس و سری ‌آ را انتخاب کردن و حالا ساسولو رو برگزیده ام»، این بازیکن اسپانیایی یکی از آخرین تبادلات یوونتوس و ساسولو بوده است، او به گاتزتا دلااسپورت گفتم:

 

در سال 2014 در دسته ی 3 اولین بازیم را برای اسپانیول انجام دادمو بعد از اینکه دوش گرفتیم مدیر برنامه هایم را در کنار استعدادیاب اصلی یوونتوس دیدم، آنها به من گفتند بیانکونری خواهان من است و من هیچ شکی نداشتم، من یووه را (جلوتر از تیم هایی چون منچسترسیتی و بارسلونا) انتخاب کردم، چرا که عاشق فوتبال ایتالیا هستم، اینجا کاملترین و سازنده ترین لیگ دنیاست. ایده ام این بود که یوونتوس بهترین مکان برای رشد و پیشرفت من خواهد بود.

 

او سپس در مورد خصوصیات یک دفاع کنار مدرن صحبت کرد:

 

بازیکنی که در این پست بازی می کند، مهم تراز هر چیز یک مدافع است و باید در تمام طول بازی تمرکزش را در بالاترین سطح حفظ کند، این یکی از اولین مواردی بود که مربی تیم دی فرانچسکو به من آموخت. اما بهترین دفاع کنارها کسانی هستند که در حمله هم چیزی به تیم اضافه می کنند، من فوتبال را به عنوان یک وینگر شروع کردم، بنابرین طبیعتا تمایل بیشتری به حمله دارم.

 

پل ادامه داد:

 

الگوی فوتبالی من لام بوده است، اما با توجه به خصوصیاتی که دارم بیشتر خودم را در دنی آلوز می بینم. ناراحت کننده بود که نتوانستم با او تمرین کنم، من قبل از اینکه او به تیم بیاید باشگاه را ترک کردم. لیختشتاینر نصیحت های زیادی برای اینکه چگونه پیشرفت کنم به من نموند، در اسپانیا تبادلات با تیم اصلی کمتر است، در حالیکه الگری اغلب ما را فرا می خواند تا با تیم بزرگسالان تمرین کنیم، هر جلسه یک درس دانشگاهی است. سه ماه اول سخت ترین بخش کار بود، نمی توانستم بازی کنم چون منتظر بودم کاغذبازی های لازم انجام شود. خوشبختانه جا افتادن در ایتالیا آسان است، اگرچه من واقعا دلتنگ دریا هستم.

 

در ساسولو لیرولا توانست در اولین بازیش برابر ستاره ی سرخ در لیگ اروپا به براردی پاس گل بدهد:

 

به محض اینکه از را رسیدم دی فرانچسکو به من گفت: «سن تو برایم مهم نیست، اگر سر به زیر، خواهان یادگیری و لایق بازی باشی، فرصتش را به دست خواهی آورد.» انتقال از رده ی امید به سری آ گام بزرگی است و اما من به همراه پدرم و یووه تصمیم گرفتیم که حالا زمان مناسب برای قرض داده شدن است و ساسولو را به عنوان بهترین محیط انتخاب کردیم. الگری و دی فرانچسکو هر دو مربیانی کاردان هستند که به شما کمک می کنند، اما در عین حال می توانند بسیار رک باشند. الگری که زمانی مربی ساسولو بوده است، اولین کسی بود که این این گزینه را به من پیشنهاد کرد.

 

او در پایان گفت:

 

آیا بازیکنان جوان در ایتالیا به مشکل می خورند؟ مطمئنا اعطای بازی اول به یک مهاجم آسان تر از مدافع خواهد بود، چون مدافعان مسئولیت فراوانی دارند و مربیان ترجیح می دهند که تا به تجربه تکیه کنند. اما هیچ بدبینی علیه جوانان مشاهده نمی کنم، براردی را نگاه کنید، او جوان ولی استثنایی است، و به او فرصت داده شده تا این را ثابت کند. اینکه باشگاهم به من به چشم سرمایه گذاری برای آینده نگاه می کند موضوعی است که به آن افتخار می کنم، هدفم این است که در طول دو سال اینجا پیشرفت کنم تا بتوانم در حد یووه بشوم، بازی کردن برای یووه رویای من است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: